Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Matsuyama - Avalance Strategy [Kendi Takımımızda Uygulama]

Bu konu; 24 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Furano' daki Matsuyama' nın avalanche strategy yani heyelan atağı bilirsiniz... Maçın gidişatına göre belirli zamanlarda bir süre top sürdükten yakın görünümü çıkıyor ve arkadaşlarını da yönlendirerek hepsi birden hızlaca atağa çıkarlar... İşte bu özelliği kendi takımımızda Matsuyama veya farklı bir oyuncu için kullanabileceğiz.

Şimdi daha önce farklı farklı birçok yere girilen kodlarla bu özelliği kullanabiliyorduk. Tsubasa ile top sürüp Heel Lift çalımını seçiyorduk ve Tsubasa ile beraber tüm oyuncular bu şekilde hızlı koşabiliyordu. Benim şimdi vereceğim kodlar ise oradakilerden çok daha farklı şekilde bunu yapmamızı sağlayacak.

Öncelikle burada verdiğim kodları uyguladıktan sonra gol yiyip mağlup duruma düştükten sonra bu özellik aktif olacak. İlk olarak gol yediğimiz zaman Tsubasa' nın yakın görünümü çıkacak ve Schneider gibi pes edemem diyecek ve sonrasında top hangi oyuncunuza gelirse gelsin hemen Matsuyama' nın yakın görünümü çıkacak ve hadi koşun kazanacağız diyecek ve tüm oyuncularımızın değerleri yükselip ve hızlı koşacaklar.  

Link içerisindeki dökümanda bunun için 4 farklı adım var ve oradaki ilgili kodların ne işe yaradıklarını detaylı bir şekilde anlattım.

Buradaki kodların avantajı Tsubasa' nın Heel Lift çalımı ile yapılan diğer özellikte bu durum 3 takımımızın tüm maçlarında tüm oyuncular için geçerli iken, burada vereceğim kodlarda hangi maçlarda bu özelliğin etkin olacağını kendiniz seçebiliyorsunuz.

Ayrıca takımınıza aldığınız rakip oyuncu olursa, onunda bu şekilde hızlanması için o rakip oyuncunun kodunu takımınızdan çıkardığınız oyuncunun kodu yerine gireceksiniz.

Golden sonra Tsubasa sinirlenir fakat Matsuyama takımı ateşler. İşte siz isterseniz Tsubasa' nın 91 yakın görünüm kodu yerine Matsuyama' nın A1 yakın görünüm kodunu girebilirsiniz.

İsterseniz bu özelliği yani golden sonra sinirlenme ve takımı ateşleme özelliğini Tsubasa' ya veya daha farklı bir oyuncuya girebilirsiniz. Bunun için sadece 1 ve 2. adımdaki Tsubasa ve Matsuyama' nın yakın görünüm kodları yerine o oyuncunun yakın görünüm kodunu girmeniz yeterli olur.  


Bu arada milli maçlar dışında Sao Paolo'da da Tsubasa' nın golden sonra yakın görünümü çıkar; ama sadece milli maçlar için kodlar girdiğimiz için Matsuyama' nın bu özelliği etkin olmaz. Sadece Tsubasa' nın yakın görünümü çıkar. İsterseniz 2010C ofsetine o kodları hiç girmeyerek o yakın görünümün hiç çıkmamasını sağlayabilirsiniz. Zira bu yakın görünüm çıkmasa bile Matsuyama' nın bu özelliği milli maçlarda aktif olacaktır.  

Yada isterseniz bu yakın görünümde varken gol yediğimizde Tsubasa' ya veya farklı bir oyuncunuza yeni bir şut gelmesini sağlayabilirsiniz.  

Bunun için 38E24 ofsetine 4C 00 BF kodlarını girin ve 3BF10 ofsetine gidip aşağıdaki kodları girin.

3BF10 = C9 03 D0 12 48 A0 00 B1 34 C9 01 D0 0F A5 28 C5
3BF20 = 29 B0 09 68 A9 17 9D 31 04 4C 17 8E 68 4C 9B BE
3BF30 = 3A 30 34 35 36 46 01 03

03 kodu Drive şutun kodu
01 kodu da Tsubasa' nın oyuncu kodu oluyor.  
17 kodu Mach şutun kodudur.

C9 dan sonraki kod olan 03 Drive şut kodu yerine A9 dan sonraki 17 kodunu girerek gol yedikten sonra Drive şutun yerine Mach şutun gelmesini sağladık. Hangi şutun yerine yeni bir şutun gelmesini isterseniz bu kırmızı ve mavi ile gösterdiğim kodlar yerine o şutların kodlarını girmelisiniz.

01 kodu da Tsubasa' nın oyuncuk kodudur. Hangi oyuncuya şut gelmesini istiyorsanız onun oyuncu kodunu girmelisiniz.  

Şut Kodları:

00: Şut
01: Vole
02: Kafa
03: Drive Şut
04: Drive Rovaşata
05: Hayabusa Şut (Falcon Şut)
06: Hayabusa Vole (Falcon vole Şut)
07: Kamisori Şut
08: Skylab Hurricane
09: Twin Şut
0A: Skylab Twin Şut
0B: Eagle Şut
0C: Tiger Şut
0D: Neo Tiger Şut
0E: Rovaşata
0F: Hyper Rovaşata
10: Jumping Volley Şut
11: Drive Tiger Twin Shot
12: Cyclone
13: Sano Cambo
14: Banana Şut
15: Booster Şut
16: Mirage Şut
17: Mach Şut
18: Sidewind Şut
19: Slider Şut
1A: Cannon Şut
1B: Fire Şut
1C: Dynamite Head
1D: Cannon Head
1E: Rocket Head
1F: R.Dragons  
20: Back Şut
21: Slider Cannon Şut
22: Double Snake (DrbEel)

Devamı :

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Eline sağlık abi güzel bir paylaşım dahaGülümseme
Gol yedikten sonra bu özelliğin aktif olması oyunda gerçekçiliği de sağlayabilir.Ben gol yemeden de bu özelliği Kojiro'da ve Misugi'de olmasını isterdim Hyuga çok hırslıydı,Misugi de çok teknik.
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
2010C ofsetini daha önce yer gösterimi için kullanmıştım.Başka bir ofsete yer gösterimi yapılabilir mi?
3fd20 li ofsetlerde bende boş yer yok.Başka ofsetlerde bu kodlar çalışır mı?( 4cc0 -3BD10 gibi )
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
@Wild Striker

Gol yedikten daha doğrusu mağlup duruma düştükten sonra olduğu için bir maçta 2-3 kez yapabiliyoruz bunu. Zira Matsuyama' da Furano' da sadece birkaç kez yapıyordu. Özellikle berabere iken veya mağlup iken yapıyordu. Bu şekilde daha zevkli ve gerçekçi olmuş oluyor.

Bahsettiğin durumla ilgili olarak birkaç farklı konu var, onları düzenleyip Hyuga ve Misugi gibi oyuncular için kullanabiliriz.

Mesela bu konuyu incelerken aklıma geldi de bunlar üzerinde bazı düzenlemeler yaparak Schneider'in gol yedikten sonra sinirlenip, hızlanması ve top takibi olayını bizim takımda Schneider için veya farklı bir oyuncumuz için kullanabiliriz. Bazı kodları düzenleyerek bunu yapmaya çalışacağım.

Ardından tek tek istediğimiz oyuncumuza güç özelliği konusunu araştıracağım. Bunu da çözebileceğimi düşünüyorum.



@bakgal

3BD10 - 3C000 arası bölümleri kullanamıyoruz. Bunun dışında tüm boş bölümler için kullanılabilir.

4CC0 ofseti için için 4C 00 50 kodlarını gireceksin. Bunun dışında 4C yerine 20 00 50 olarak da girebilirsin.

C600 için 50 63

F010 için 60 6D

119C0 için 60 7D

şeklinde yer göstermeler başlıyor.

4CC0 için 00 50 kodları dedim ama eğer bu 4 bölümü bir arada kullanıyorsanız bu durumda yer göstermeleri 00 50 den başlar. Yoksa diğer türlü 48C7 ofsetine 4C 38 A1 kodlarını yazıp 4140 ofsetine gereken kodları girdiğimizde 4CC0 lı bölümlerin yer göstermesi 00 60 ile başlar.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(18-12-2016, Saat: 19:33)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Wild Striker

Gol yedikten daha doğrusu mağlup duruma düştükten sonra olduğu için bir maçta 2-3 kez yapabiliyoruz bunu. Zira Matsuyama' da Furano' da sadece birkaç kez yapıyordu. Özellikle berabere iken veya mağlup iken yapıyordu. Bu şekilde daha zevkli ve gerçekçi olmuş oluyor.

Bahsettiğin durumla ilgili olarak birkaç farklı konu var, onları düzenleyip Hyuga ve Misugi gibi oyuncular için kullanabiliriz.

Mesela bu konuyu incelerken aklıma geldi de bunlar üzerinde bazı düzenlemeler yaparak Schneider'in gol yedikten sonra sinirlenip, hızlanması ve top takibi olayını bizim takımda Schneider için veya farklı bir oyuncumuz için kullanabiliriz. Bazı kodları düzenleyerek bunu yapmaya çalışacağım.

Ardından tek tek istediğimiz oyuncumuza güç özelliği konusunu araştıracağım. Bunu da çözebileceğimi düşünüyorum.



@bakgal

3BD10 - 3C000 arası bölümleri kullanamıyoruz. Bunun dışında tüm boş bölümler için kullanılabilir.

4CC0 ofseti için için 4C 00 50 kodlarını gireceksin. Bunun dışında 4C yerine 20 00 50 olarak da girebilirsin.

C600 için 50 63

F010 için 60 6D

119C0 için 60 7D

şeklinde yer göstermeler başlıyor.

4CC0 için 00 50 kodları dedim ama bu eğer bu 4 bölümü bir arada kullanıyorsanız eğer bu durumda yer göstermeleri 00 50 den başlar. Yoksa diğer türlü 48C7 ofsetine 4C 38 A1 kodlarını yazıp 4140 ofsetine gereken kodları girdiğimizde 4CC0 lı bölümlerin yer göstermesi 00 60 ile başlar.

20 kodu 3bdli ofsetlerde işe yaramasa da diğer ofsetlerde işe yarıyor.
Bu hızlandırma daha önce paylaşılan matsuyama hızlandırmaya göre daha iyi.en azından çalım yapmamız gerekmiyor.bir keresinde Hyuga ya diaz hızlandırma ,Tsubasa ya ise aynı anda matsuyama hızlandırma vermiştim.Bu iki oyuncu için ikiside çalışıyordu.Sonra başka oyuncuları denediğimde işe yaramamıştı.
Bu matsuyama hızlandırmayı sadece bir oyuncuya verebiliyorduk.birden fazla oyuncuya bu özelliği vermek için çok uğraşmıştım.diğer kodlarda çok ofset vardı.hepsini değiştirmek gerekiyordu.bu daha kolay gibi.bence matsuyama hızlandırmayı birden fazla oyuncuya ekleyebiliriz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Evet 20 kodu 4C işlevine sahiptir. Özellikle hex editörün ilk bölümleri de olsun birçok yerde kullanılabiliyor.

Dediğin gibi diğer konudan bunu yaptığımız zaman Tsubasa' nın Heel Lift çalımını da kaybetmiş oluyoruz. Bunda ise böyle bir sorunumuz yok.

Matsuyama' nın o hızlanma özelliğinin bende aslında birden fazla oyuncuya eklenebileceğini düşünüyorum. Tüm çalımları birden fazla oyuncuya ekleme, sonra her maçta hava rengi değiştirme, her maçta zaman süresi değiştirme ve kadro değiştirme gibi konularda olduğu gibi araya doğru kodlar girilirse birden fazla oyuncuya eklenmiş olur.

O kodları tek tek incelemek lazım aslında. Mesela ben o kodları biraz inceledim de alt kısımlarda burada verdiğim tek tek hangi oyuncularımızın hızlı koşacaklarını belirleyen oyuncu kodlarının sıralanışı orada da vardı. Hızlı koşmasını istemediğiniz oyuncu varsa burada olduğu gibi o kodları silebilirsiniz. Silebilirsiniz derken örneğin Lima' nın hızlı koşmasını istemiyorsanız 03 kod yerine herhangi bir rakip oyuncunun kodunu girebilirsiniz. Yada takımınıza aldığını bir rakip oyuncu olursa onun da hızlı koşması için gerekli oyuncu kodunu oraya girebilirsiniz.

Bu alttaki linkte bunlarla beraber yeniden düzenlediğim o paylaşıma ait dökümana ulaşabilirsiniz.


Download:
http://www.mediafire.com/file/399e6igw6g...9Fleme.doc


Bu arada arkadaşlar bir şey denemek için 3FD30 ofsetindeki B0 kodu yerine A9 kodunu girdim ve maç başlar başlamaz hiç gol yemeden Matsuyama' nın yakın görünümü çıktı ve hadi koşun kazanacağız dedi. Bu kodu girdiğimize maç bizden başladığında sadece bir kereliğine bu durum oluyor. Sonrasında mağlup duruma düşsek bile bu durum hiç olmuyor.

15 kodunu girdiğimiz zamanda top rakipten başladığı zaman Matsuyama' nın yakın görünümü çıkıyor ve bu özellik aktif oluyor.

Aslında buralardaki o kodların hepsi bir işe yarıyor. Tek tek farklı kodlar girip bunları denemek lazım. Bu sayede daha farklı şeyler bulabiliriz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,598 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Bloğu Kendi Yakın Görünümleriyle Ekleme Hiena 9 881 17-03-2024, Saat: 15:43
Son Yorum: Erdem75
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 2,945 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q
Mach Şutun İlk Vuruşundaki Kaleci Şaşırmasını Diğer Şutlara Uygulama Hiena 19 1,908 21-02-2024, Saat: 21:16
Son Yorum: tobi
Bir Şutu Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü Ekleme Hiena 71 10,970 14-02-2024, Saat: 21:21
Son Yorum: Lenib180

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi