Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 20.11.2019, 18:27
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Hex Kodları ve Offset Paylaşımları > Captain Tsubasa 2 - Hex Kodları Bölümü > İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek >

 Yorum: 2    Görüntülenme: 158
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek
05.04.2017, 23:19,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2016
Mesajlar : 183
Konular:
Rep Puanı: 0
30
#1
İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek

Zannederim hack yapmaya heves etmiş olanlarımızdan birçoğumuzun zorlandığı bir konu da budur
Hienanın bu konuda detaylı anlatımları mevcuttur.Lakin bu konuda gene anlayıp uygulamakta zorlananlarımız da muhakkak vardır.Örneğin benim bu konuyu anlamak tam 3-4 günümü ve saatlerimi almıştı.O yüzden ileride anlamakta çok zorlananlarımız olursa diye kendi örneğimi veriyorum.Verdiğim uygulamalı örnek anlamamakta benim gibi inatçı olanları en azından bir fikir sahibi yapacaktır.Ben bunu biraz da karışık yollardan yaptım.Bu örnekte Gil ve Babintona verkaç ekleyeceğiz.


BABİNTON-GİL,e VERKAÇ EKLEME
Pascal ve Diazın özelliklerini verelim 51 92 Pascal olur 6D 92 ise Diaz
1.ADIM Tüm Özel Hareketler adlı belgeden Gil ofsetini 38E3F=51 92 Babinton ofsetini 38E3D=6D 92 yapın
2.ADIM 20700 deki Diazın verkaç kodu yerine 09 Babinton 20701 deki Pascalın yerine de 0A Gil girin
3.ADIM Verkaç anı sırasındaki oyuncu tiplerini değiştirmek için Verkaç vb.Sahnelerde oyuncu tipi değiştirme adlı belgeyi açalım

2B625 - 2B648 - 2B666 › F8 05 = Diaz
2B616 - 2B639 - 2B657 › F8 02 = Pascal oluyor

Pascalın özelliklerini girdiğmiz Gilin oyuncu tipi kodu zaten 02 olduğu için değiştirmiyoruz
Diazın özelliklerini verdiğimiz Babinton için 05 kodlarını 01 ile değiştirin
4.ADIM Sıra geldi Combi sırasında oyuncu tipi değiştirmeye..Combi sırasında oyuncu rengi adlı belgeyi açıyoruz.

Diaz: Saç Rengi: 3FCF1, Tişört Rengi: 3FCF4, Şort Rengi: 3FCF7
Pascal: Saç Rengi: 3FCFD, Tişört rengi: 3FD00, Şort Rengi: 3FD03, Ten rengi 3FD07
Forma Renk ofsetlerinden Babinton ve Gilin renk kodlarını girin

Diaz(Babinton) 3FCF1: 16 girin Bu Babintonun saç rengidir. 3FCF4:Tişört rengi 3FCF5:35 ten rengi 3FCF7:30 şort rengi 35 16 30 30(Babinton saç-ten-forma)
Pascal(Gil) 3FCFD: 26 girin Gil saç rengi olarakGöz kırpma 3FCFD:30 Tişört rengi 3FC03:30 şort rengi 3FD07:16 ten rengi girinGöz kırpma 16 26 30 30(Gil saç-ten-forma)
3FCFE:16 3FD01:16 3FD04:16 3FD07:16 3FD0F:16 Pascal-Gil tenk renkleri
5.ADIM Sıra geldi verkaç sırasındaki yakın görünüm oyuncu renklerine..Ben Babintona Pierre Gile Coimbra yakın görünümü vermek istiyorum..
Yakın görünüm ekleme-kaldırma adlı belgeyi açıyoruz 2070D:1E Babinton 2070E:16 giriyoruz ama bunlar yeterli değil çünkü ver-kaç yakın görünümleri ayrı ofsetlerde
Tüm Özel hareketler sırasındaki yakın görünümler(korumalı yakın görünüm) adlı belgeyi açıyoruz.Bu belgeden verkaçlar sırasındaki yakın görünüm kodlarını buluyoruz
Pascal 23C60=BC Coimbra
Diaz 23C67=B5 Pierre kodlarını girin

6.ADIM Sıra geldi Gil ve Babinton için seçtiğimiz Coimbra ve Pierrenin forma yakın görünüm renklerini değiştirmeye
İşimiz burda kolay.Yakın görünüm forma renk ofsetleri belgesini açmamız yeterli.Verkaçlar için ayrı renk ofsetleri yokGülümseme
Coimbra yakın görünüm ofseti 2BEA0=16 26 06 16 30 0F 26 16 30 31 10 30 30 30 00 girin 2B9F=16
Pierre yakın görünüm ofseti 2BE20=27 06 27 35 30 0F 1A 27 30 31 22 06 30 06 00 35 girin 2B1BF=35


7.ADIM Şimdi Verkaç sırasındaki isimleri Gil ve Babinton olarak değiştirmeliyiz.Çünkü verkaç gerçekte Diaz ve Pascala ait. 21 Ünlem olur! FC kapatma kodu.Kapatma kodunu girmek zorundasınız
Pascal ismi 32A2D ofsetinde bulunur mesela Babintonun adını verelim yani 02 62 12 74 13 FC .... 32A2D=02 62 12 74 13 FC(Yani Gil burda Babintona sesleniyor)
Dias ismi 32A24 ofsetinde bulunur şimdi Gilin adını koyalım 47 0D 21 21 21 FC.....32A24=47 0D 21 21 21 FC(Yani Babinton Gile sesleniyor)

8.ADIM Verkaç sırasında spiker Gil ve Babinton için yaptığımız verkaça ARJANTİN diyecek.Buna müsaade etmeyelim
Eğer elinizdeki TÜRKÇE rom ise


32A36 ofsetini açın 53 41 4F 20 50 41 55 4C 4F FC 69 69 6B 69 6C 69 20 6F 79 75 6E 75 kodlarını girin

SON ADIM Şut Pas Çalım Ofset dosyalarını açın.Kimsenin Babintonun gerçekte diazın özelliklerini çaldığını bilmesini istemeyiz Göz kırpma

Şut pas çalım özel hareketler belgesinden Diazın 3927D osetindeki kodları 00 00 yapın. İsterseniz şut kodu olarak 98 93 Sanonun rovaşata ekleyin bırakın


MUTLU OYUNLARGülümseme
05.04.2017, 23:19
Alıntı
07.04.2017, 21:11,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#2
RE: İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek

Mümkün olduğunca anlaşılır açıklamalar ve örneklerle anlatamaya çalışıyorum elbet ama yinede dediğin gibi bazen zorlanan arkadaşlarımız oluyor. Bunda verdiğim örnek yerine sizin üzerinde çalışmak istediğiniz oyuncuların farklı olmasınında etkisi var. Tabi birden çok oyuncuya vereceğim örnek konunun çok uzamasına ve kafa karışıklığına neden olacağı için bir veya iki örnekle genelde açıklıyorum bunları. Ama siz yinede düşündüğünüz farklı oyucular yerine önce verdiğim o örnekteki oyuncular üzerinde tek tek işlemleri konuyu kavramak için uygularsanız kodların mantığını daha iyi anlayabiliyorsunuz. Zira bende sizler paylaşımlarında bu şekilde hareket ediyorum. Sonrasında düşündüğüm oyuncu üzerinde bunu deniyorum. Ayrıca ek notları da keşfedersem belgeye ekliyorum.

Alternatif bir konu olmuş. Ayrıca her noktaya değinmişsin ve buda bu özelliği uygulamak isteyen diğer arkadaşlar için faydalı bir konu olacak. Bu açıdan paylaşımın için teşekkür ederim.

Pierre ve Coimbra' nın yakın görünümlerini kullanmak yerine aşağıda verdiğim birden fazla maçta forma rengi konusundan Pierre ve Coimbra' nın forma renklerine dokunmadan Gil ve Babington için istediğiniz bölümlerde forma rengi kopyalayabilisiniz.

Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta Yakın Görünüm Forma Rengi Verme
07.04.2017, 21:11
Alıntı
31.08.2017, 14:49,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 02.03.2017
Mesajlar : 3
Konular:
Rep Puanı: 0
45
#3
RE: İkili Verkaç ekleme üzerine uygulamalı bir örnek

Ben verkaç ta oyuncu tipinde felan başarılı oldum anca verkaç ı yapınca oyuncu olduğu yerde kalıyo ilerlemiyor , bunun sorunu ne olabilir bi fikriniz var mı ?
31.08.2017, 14:49
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi

[ Etiketler: ikili | verkac | ekleme | uzerine | uygulamali | ornek ]

Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Gol Sonrası İlginç Sevinme Sahneleri Ekleme ジャイロメ59 25 741 14.11.2019, 14:49
Son Mesaj: levin44
  İstediğimiz Oyuncumuza Güç [Oyuncu Savurma] Özelliği Ekleme Hiena 11 290 01.11.2019, 03:00
Son Mesaj: misugi17
  Bir Oyuncuya İstediğiniz Kadar Maçta İstediğiniz Yakın Görünüm Forma Rengini Verme Hiena 70 1,439 31.10.2019, 15:36
Son Mesaj: levin44
  7 Özel Tekniği Her Oyuncuya Kendi Yakın Görünümü ve Sahnesi ile Ekleme Hiena 10 185 28.10.2019, 15:51
Son Mesaj: Gandalf ozorro
  İstediğiniz Sayıda Oyuncuya Özel Kayma Ekleme Hiena 3 168 21.10.2019, 13:56
Son Mesaj: nemar

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019