Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Oyuncuların Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Şut, Pas, Top Sürme, Verkaç]

Bu konu; 25 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar burada sizlerle daha önce paylaştığım oyuncu davranış kodlarından birkaç özelliğin içerik kodlarını paylaşacağım.

Şimdi biliyorsunuz rakip oyuncularda 11 özelliğin sıralı olarak kodları vardır. Bunlar;

1.Enerji ve Skill Kodları
2.Hızlı Koşma
3.Kontra Atak
4. Markaj [Top Takibi]
5.Topu Ayağında Bulunduran Oyuncu [Şut, Pas, Top Sürme, Verkaç]
6.Bizim Ceza Sahamızda Top Kontrolü
7.Rakip Ceza Sahasında Top Kontrolü
8.Yakalanan Oyuncuya Müdahale [Kayma, Blok, Pas Kesme]
9.Bizim Ceza Sahamızda Oyuncularımızı Uçurma
10.Rakip Ceza Sahasında Oyuncularımızı Uçurma
11) Hangi Oyuncuya Pas Verileceği [Asıl İçeriği Gösteren Bölüm]


İşte bunlardan 5. 6. ve 7. özelliklerin içerik kodlarını sizlerle paylaşacağım. Bu kodlardan her biri oyuncuların bu özellikleri sahanın belli noktalarında yapmasını sağlıyor. Yani her bir kodda bu değişmekle beraber defansın ve orta sahanın belirli bölümlerinde pas verilmesi, verkaç yapılması, top sürülmesi ve ceza sahası ve civarında şut çekilmesi gibi...

Mesela bu tabloda işaretlediğim alanlarda o kodun içerik kodlarındaki sırasına göre belirli alanlarda yapılan şut, pas, top sürme ve verkaç gibi özelliklerin yapıldığı alanlar var.  

[Resim: 37N7y0.jpg]    


Bununla ilgili bilgileri link içerisinde verdim. Tabloda 01 koduna sahip 16.Japonya oyuncularından Misaki, Tachibana kardeşler, Sano, Nitta, Almanya' daki Mezza gibi oyuncuların 3B16E ofsetindeki kodlarını örnek verdim. Diğer kodlarda ise içerik ofsetleri farklıdır ama kod sıralaması tabloda verdiğim gibidir. Tabi diğer kodların içerik ofsetindeki o kod grubunda o kod sıralamasına göre bu tekniklerin yapıldığı alanlar biraz farklı olabilir.


Yine mesela Hyuga' nın Tiger şutu ve Neo Tiger şutunu takımının önde olması veya mağlup durumda olması durumuna göre vurduğunu sanırdık ama aslında bu 2 şutunu sahanın belli noktalarında kullanıyormuş.

Tabloda işaretlediğim alanlar ve civarında o 2 şutu kullanır.

[Resim: yEmz30.jpg]



Yine mesela Matsuyama' nın da maçın gidişatına göre ve belli bir aralıkta Avalanche Strategy özelliğini gerçekleştirdiğini düşünürdük ama o da sahanın belli noktalarında yapılıyormuş. Sahanın 6 farklı noktasında bunu yapıyormuş.

[Resim: P0pOrv.jpg]



Aynı şekilde Diaz' da Matsuyama gibi sahanın belli noktalarında bunu yapar. O da 5 farklı alanda bunu yapar.

[Resim: R0XO0G.jpg]



Brezilya' lı Toninho, Jettorio, 16.Japonya' daki Matsuyama, Jitou ve Souda gibi oyuncularında orta saha veya daha geriden şut çekmeleri de yine belli alanlarda oluyor. Mesela top bizden başlar ve hiç hareket etmeden topu Toninho' ya atarsak, beklemeden hemen şut çeker. Ama mesela biraz hareket olmuşsa, bu kez şut çekmeyip pas verir veya top sürer. Çünkü 12 kodu orta sahadan şut çekmeyi sağlayan bir kod olsa bile içerik kodları içerisinde pas verme be top sürme kodları da var. Buda o alanlarda hemen şut çekmeyip top sürmesini veya pas vermesini sağlar.

Mezza' nın sürekli pas vermesi de yine böyledir. Sahanın birçok yerinde onun için pas alanları var. Bazı noktalarda ise top sürme, verkaç ve şut alanları da vardır.

İşte bu verdiğim kodlarla artık istediğiniz bir kodu herhangi seçtiğiniz bir oyuncu için olacak şekilde sahanın belli noktalarında istediğiniz teknikleri yapacak şekilde ayarlayıp kullanabilirsiniz.

Bu kodlarla aynı zamanda Diaz ve Matsuyama' nın özelliklerini bir oyuncuya aynı anda verebilirsiniz. Bu ikisinin 77 ve 88 kodlarını kullanarak sahanın belli noktalarında Diaz sinirlenme ve diğer noktalarda Matsuyama' nın Avalanche strategy özelliğini o oyuncunun yapmasını sağlayabilirsiniz.  

23822 = Matsuyama – Avalanche Strategy (Hadi koşun kazanacağız)

2382D = Diaz – Sinirlenme (Hızlanma)

''Tüm Özel Hareketler Sırasındaki Yakın Görünümler'' adlı başlıktaki döküman içerisinde diğer tüm oyuncuların yakın görünüm kodları var ve oradaki kodları bu 2 ofset yerine girerek, bu 2 oyuncunun özelliklerini tek bir oyuncuya verebilirsiniz. Mesela B8 kodlarını girerek Schneider' in yakın görünüm kodunu o ofsetlere girebilir ve ona ekleyebilirsiniz.

Örnekte olduğu gibi girdiğim bu kodlarla seçtiğim oyuncu 2 noktadan bu 2 oyuncunun özelliklerini yapıyor.

77 77 77 77 77 77 77 77 77 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88

[Resim: m3dJE2.jpg]


Bunun dışında 6. ve 7. konular olan bizim ve rakibin ceza sahasındaki alçak ve yüksek toplarda da bu şekilde sahanın belli alanlarında topu uzaklaştırma, pas verme, önüne alma, şut çekme ve oyuncularımızı yanıltma gibi özellikleri yaptıkları alanlar ve bunlara karşılık gelen kodları var. Bununla ilgilide link içerisindeki dökümanlarda gerekli bilgiler mevcut.

Bunlar dışında 8.konu olan yakalana oyuncuya müdahale [kayma-blok-pas kesme] ve bizim ceza sahamız ile rakip ceza sahasında oyuncularımız uçurma özelliklerini de belli alanlarda uygularlar ve bunların kodlarını da daha sonra derleyip sizlerle paylaşacağım.    


Not: Yıllar önce bununla ilgili birkaç ofsette bazı kodlar bulmuştum ama çok karışık olduğu için bir daha incelemeyip öylece bıraktım. Crazy striker arkadaşımız 01 kodu üzerinden verilen bir örneği bulup bana getirdi ve bende bunu, bendeki eski bilgileri harmanlayıp tek tek her alanda her bir özelliği deneyerek tüm bu özelliklerin sahanın nerelerinde yapıldığına dair bilgilere ulaştım. Burada Crayz Striker arkadaşımıza da ulaştırdığı bilgilerden ve katkılarından dolayı teşekkür ediyorum  


Download

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Mükemmel olmuş analiz videosuna ekleyebilir miyim abi?
CT-2 Hack Nasıl Yapılır?

TsubasaTR Hackleri


TR.Net'i Youtube semalarına taşımış bulunmaktayız 
tsubasatr.net Her yerde peki ya sen nerdesin?
[img][Resim: mkVGaR.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
Eline sağlık abi güzel paylaşım olmuş.hep Diaz sinirlenmesininin orta sahayı geçtikten sonra olmadığını farketmiştim.Meğer sahanın bazı bölgelerinde o özellik oluyormuş.Şutlar,sinirlenmeler ve oyuncu davranışları hep bununla alakalı o zaman.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
@Wild Striker

Sağol Onur. Tabi ki, bunlar sizler için zaten. İstediğin şekilde kullanabilirsin. Gülümseme


@bakgal

Sağol bakgal. Bende hep orta ve civarında yaptığını görünce böyle bir şeyi düşündüm ama bunun sıklığının Wakabayashi gibi kalecilerimizin sinirlenmesi gibi belli zaman dilimlerinde olduğunu düşünüyordum.

Matsuyama' nın da öyle olduğunu düşünürdüm ama özellikle onunkini maçın gidişatına göre olduğunu sanıyordum.

Yine Hyuga' nın Tiger ve Neo Tiger şutlarını da maçın gidişatına göre olduğunu sanıyordum.

Orta sahadan şut çeken Toninho gibi oyuncularda da bunun böyle olduğunu düşünürdüm. Yani maçın başında ve mağlup durumda olduklarında yapıyorlar sanıyordum. Bütün bunlar nadir durumlarda olduğu için önde oldukları zaman rahat davranıp bunları kullanmıyorlar sanıyordum. Gülümseme

Her türlü şut, verkaç, top sürme, sinirlenmeler ve her türlü oyuncu davranışları hepsi sahanın belli noktalarına endeksli. Tüm bu bölgedeki kodlarda 5. özellik olan oyuncu davranışı ve 11. özellik olan Pres özelliğine kadar olan tüm özelliklerin içerik kodlarını oluşturuyor. Onları da derledikten sonra sizlerle paylaşırım.

Yıllardır hep bunların oyuncu davranışlarına ait içerik kodları olduğunu düşünüyordum ki sonunda bunları çözdük. Bu kodlar sayesinde artık istediğimiz belli oyuncular farklı oyun tarzı verebileceğiz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
Abi Helal olsun süper bir buluşa imza atmışsın senin sayende bunu oyunlar da uygulayabileceğim
[Resim: Z2myN3.jpg]
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Eyvallah sağol. Crayz Striker ile beraber çözdük bu konuyu. Yapacağımız çalışmalara farklı bir yön verecek önemli bir konu bu. Bu sayede çok farklı oyun tarzları tasarlayıp, oyunlarımızda uygulayabileceğiz.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Maç İçinde Rakip Oyuncuların Tekniklerini Bizdeki Gibi Çerçeve Ekranında Gösterme Hiena 2 28 314 Dün, Saat: 01:08
Son Yorum: Hiena 2
CT2 - Tsubasa'ya Tüm Oyuncular ile Özel Verkaç ve Twin şut Ekleme Hiena 2 6 79 27-03-2024, Saat: 13:39
Son Yorum: Hiena 2
Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama bakgal 15 1,597 24-03-2024, Saat: 02:41
Son Yorum: Mohamad ibrahim
Kalecilerin Tekniklerini Uyguladıkları Alanlar [Elle - Yumrukla Kurtarış /Topa Çıkma] Hiena 20 1,720 29-02-2024, Saat: 00:02
Son Yorum: Hiena 2
Rakip Oyuncuların Hangi Oyuncuya Pas Vereceğini Belirleme Hiena 26 2,283 25-02-2024, Saat: 03:56
Son Yorum: hb1998q

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi