Sitemize Hoşgeldiniz, Ziyaretçi!

l Kayıt Ol
Tarih: 08.12.2019, 17:38
youtube twitter facebook google+ feedburner
  • Hoşgeldiniz! TsubasaTR 12 Yaşında ! Sizde Üye Olun Aramıza Katılın
  • Site Kuralları Gereği Üye Olduktan Sonra Konu Açıp Kendinizi Tanıtınız.
  • Yardım Menüsünden Bilgi Alabilirsiniz.
  • Site Kurallarını Okuyunuz ve Riayet Ediniz. Tsubasa Türkiye
Captain Tsubasa | Tsubasa Türkiye Platformu > Captain Tsubasa Oyun Bölümü > Diğer Oyunlar > Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü >

 Yorum: 19    Görüntülenme: 12034
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü
22.01.2014, 01:38,
quasar84
Ziyaretçi
 
#1
Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

arkadaşlar daha önce paylaşılmış fakat emülatörler tamamen sorunlu bu oyun için,lakin sıkıntısız oynatan bir emülatör buldum uzun denemelerden sonraSüperatari salonlarında takılanlar bu oyunu bilir ve çok da müptelası vardırGülümsemeoyun a.b.c.ve d. tuş kombinasyonlarıyla oynanıyor.misal a+b fire şut yahut c+d slidding tackle gibi.zaten oyun ekranın da maça başlarken kombinasyonları göreceksiniz,denemenizi tavsiye ederim eşsiz bir oyundurGülümseme

[Resim: hqdefault.jpg]

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcQ--dUcnnTp7xPlfl2VJ4J...e22yWPoX-U]

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcSU8ucG0yh3hBflcbSjbv7...c1eiQV7oK6]


Hide Post

22.01.2014, 01:38
Alıntı
22.01.2014, 01:47,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 19.11.2012
Mesajlar : 488
Konular:
Rep Puanı: 8
#2
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

emeğine sağlık çok meşhur oyundurGülümseme
22.01.2014, 01:47
Alıntı
22.01.2014, 02:32,
Çevrimdışı
]-[/\Y/\I_£+
Üye Grubu
Katılım: 20.11.2012
Mesajlar : 3,106
Konular:
Rep Puanı: 52
#3
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

Güzel bi oyuna benziyor . Supercade sistemi , Tecmo World Soccer '96 yı destekliyor Güzel Bunu da destekleseydi online oynardık Göz kırpma


MompresaN nickli üyenin imzası
[Resim: XkGP3D.jpg]
22.01.2014, 02:32
Alıntı
22.01.2014, 13:23,
Çevrimdışı
Roberto Hongo
Üye Grubu
Katılım: 30.04.2013
Mesajlar : 515
Konular:
Rep Puanı: 15
17
#4
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

Paylaşım için teşekkürler Süper
22.01.2014, 13:23
Alıntı
23.01.2014, 00:49,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#5
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

Evet, çok zevkli bir oyun... Hani pes oyunlarına tsubasa yaması yapmak isteriz ya; işte bu oyun, o platformdaki bir tsubasa oyununu yansıtıyor adeta

Hem PS1 hemde MAME emulatörüyle oynanabiliyor, öyle değil mi?

Paylaşım için de teşekkürler.
23.01.2014, 00:49
Alıntı
23.01.2014, 00:58,
quasar84
Ziyaretçi
 
#6
Cvp: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

hocam yalnızca mame emülatörüyle oynanıyor,zaten rar arşivinde var uyumlu emüsü,ama kol ayarları biraz alengirli üstad,yanılmıyorsam oyun menüsünde tab tuşuna basarak ayarlıyoruzSüperdediğiniz gibi çok keyifli bir oyun hele hele nijerya yada almanya ile kaleciyi kaleye sokarken gerçekten tsubasa'dan esinlenildiği izlenimini veriyorAçık Ağızlı Gülümseme
23.01.2014, 00:58
Alıntı
23.01.2014, 01:04,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#7
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

Şimdi farkettim bu oyun dün paylaştığın oyundan farklıymış. Benim asıl aradığım buymuş. Neyse diğeri de bir bonus oldu. Gülümseme

Mamede Joytick ayarları için bir bölüm vardı; oradan girip istediğimiz tuşu ataya biliyorduk. Ben bir bakayım, sonra bu konuda size bilgi veririm
23.01.2014, 01:04
Alıntı
23.01.2014, 01:37,
quasar84
Ziyaretçi
 
#8
Cvp: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

hocam kusura bakmayın yeni bir eklenti yükleyecem onu da indirin ve mame'nin içindeki roms klasörüne atın,yanlışlıkla bios dosyasını sildiğim eklentiyi göndermişimüzgünoyun ile ilgili şunu söyleyim emülatörü açın file kısmından audit all games diyin oyunları tanıtın,tabi alttaki eklentileri de roms klasörüne attıktan sonra..daha sonra aviable games e basın orada zaten görünecektir tecmo world ..... diye girin ona.oyuna başlamış olacaksınız tabi öncesinde ekranda kırmızı yazılar yazacak joystickle ilgili,joysticki sağ sol yapın analog yada yön tuşlarından yapın değişmez..sonrasında tab'a basarak menüye girin ve kol ayarlarınızı coin start vs yi ayarlayın.oyuna başladığınızda biraz yavaş gelebilir, oyun hızı ayarlarınıda f9 veya f10 la ayarlıyoruz
EDİT:Uzun zamandır oynamıyordum,denemeyince farkedemedim hata olduğunuüzgün


.rar   ROMs.rar (Boyut: 12.01 MB / İndirilme: 516)
23.01.2014, 01:37
Alıntı
27.01.2014, 23:34,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#9
Cvp: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

Bende böyle bir hata veriyor. Bunun nedeni ne olabilir?

   
27.01.2014, 23:34
Alıntı
29.01.2014, 15:08,
quasar84
Ziyaretçi
 
#10
Cvp: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

(27.01.2014, 23:34)Hiena demiş ki: Bende böyle bir hata veriyor. Bunun nedeni ne olabilir?

hocam emülatör 64 bit sürümlerde çalışabilir,lakin 32 bit sürümü olması lazım,tabi indirmeniz gerekecek,üstelik pek çok mame sürümü var fakat bu oyunu oynayan tek sürüm bu,o yüzden aynı emülatörün 32 bit'i olması gerekiyorGülümseme

EDİT;sonraki roms eklentisini doğrudan roms klasörüyle birleştirmeniz yada eski roms klasörünü silip diğerini copy-paste yapmanız lazım
29.01.2014, 15:08
Alıntı
29.01.2014, 17:23,
Çevrimdışı
Kingx Of PC
Üye Grubu
Katılım: 09.05.2013
Mesajlar : 733
Konular:
Rep Puanı: 24
15
#11
Cvp: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

(27.01.2014, 23:34)Hiena demiş ki: Bende böyle bir hata veriyor. Bunun nedeni ne olabilir?

Abi CoolRom veya RomNation hiç olmadı RomWorld den MAME indir.
oyunu zaten indirmişsin ROMS kısmındaki .zip i al o indirdiğinin kısmına at tmmdır. Gülümseme


NanoBasa nickli üyenin imzası
Hazır Ol
[Resim: avatar_759.jpg?dateline=1390913547]
DangerS.!

Jairo Twin S.!
[Resim: xYkaVl.jpg]

MEHMET And Jairo Forever!!
29.01.2014, 17:23
Alıntı
01.02.2014, 00:19,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#12
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

''sonraki roms eklentisini doğrudan roms klasörüyle birleştirmeniz yada eski roms klasörünü silip diğerini copy-paste yapmanız lazım''

Bunu yaptım zaten ama bişey değişmedi. yani 32 biti indirmem gerekiyor, öyle mi?

@Nanobasa; oradan mamenin son versiyonunu mu indirmem gerekiyor?
01.02.2014, 00:19
Alıntı
04.02.2014, 22:32,
quasar84
Ziyaretçi
 
#13
Cvp: RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

(01.02.2014, 00:19)Hiena demiş ki: ''sonraki roms eklentisini doğrudan roms klasörüyle birleştirmeniz yada eski roms klasörünü silip diğerini copy-paste yapmanız lazım''

Bunu yaptım zaten ama bişey değişmedi. yani 32 biti indirmem gerekiyor, öyle mi?

@Nanobasa; oradan mamenin son versiyonunu mu indirmem gerekiyor?

hocam öncesinde mame UI32'yi indirmeniz gerekli.sonrasında roms klasörünü copy-paste yapacaksınızGülümseme
04.02.2014, 22:32
Alıntı
05.02.2014, 00:06,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 23.12.2013
Mesajlar : 3,691
Konular:
Rep Puanı: 41
31
#14
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

AnladımGülümseme ben bunu bir deneyeyim.
05.02.2014, 00:06
Alıntı
10.06.2014, 13:56,
Çevrimdışı
Yeni Üye
Üye Grubu
Katılım: 10.06.2014
Mesajlar : 1
Konular:
Rep Puanı: 0
20
#15
RE: Tecmo World Cup Soccer 98+Sorunsuz emülatörü

oyun cok yavas f9 f10 la da hızlanmıyor ne yapmalıyım
10.06.2014, 13:56
Alıntı
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Lütfen Giriş Yapın & Kayıt Olun.
Bize Destek Olmak İçin Lütfen Hemen Giriş Yapın & Kayıt Olun
Hemen Kayıt Ol
Sitemize Çok Kolay Bir Şekilde Kayıt Olabilirsiniz. Kayıt olarak birçok içeriğe ücretsiz erişebilirsiniz !
&
Giriş yap
Zaten Bir Hesabınız Var Mı? Giriş yap.

Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tecmo Cup - Soccer Game Türkçe (Robin) Crazy Striker 5 328 11.02.2017, 21:00
Son Mesaj: Ramon Victorino
  Tecmo Cup Soccer Game Ramon Victorino 9 2,175 11.07.2015, 15:20
Son Mesaj: Jun Misugi
  Touhou Soccer 2 : Rebirth [Full - JP] ジャイロメ59 1 488 07.07.2015, 03:38
Son Mesaj: Crazy Striker
  tecmo cup 98 darklord80 2 692 17.04.2015, 21:58
Son Mesaj: taha1
  FIFA World Cup 2002 ScoUnk 6 1,270 12.10.2014, 23:19
Son Mesaj: TaroMisaki

Foruma Git:


 

Türkçe Çeviri: MyBBKursu.Com, Kodlayanlar MyBB
© 2002-2019 MyBB Group.
ImAdige theme by IMADIGE © 2015. Thanks For IMADIGE EDIT by AlphaT®.NET TsubasaTR 2007-2019