Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Topu Ayağında Bulunduran Oyuncunun Davranışı

Bu konu; 20 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : Hiena
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Arkadaşlar, Top Takibi adlı paylaşımdan sonra yeni ve önemli bir özelliğe daha geldik...

Bu kodlar sadece rakip oyuncular için geçerli; çünkü bizim takım oyuncularının davranışını zaten biz belirliyoruz.

Top hangi oyuncudan başlamışsa veya top ona gelmişse, o oyuncunun; şut mu çekeceği, pas mı atacağı, çalım mı atacağı veya verkaçla mı ilerleyeceğini belirliyor.

Örnek verecek olursak;

Arjantin ve Corintias' daki Strustegui nin kodu 08 dir ve bu kod, o oyuncunun topu alır almaz verkaçlarla kalemize ilerleyişini ve sonrasında genelde ceza sahasında şut çekmesini sağlıyor. Birkaç oyuncunun daha böyle özelliği vardır.

01 kodu da sıklıkla pas verme kodudur. Mesela Almanya' daki Mezza, Babington, Sawada ve 16. takım Japonya' daki birkaç oyuncu bu koda sahiptir ve top onlara geldiğinde sıklıkla pas verirler.  

12 kodu topu ayağına aldıktan kısa süre sonra şut çekme kodudur. Bu koda sahip oyuncular orta sahadan veya daha gerisinden bile şut çekebilirler.

Örneğin; Brezilya' daki Toninho ve Jetorio, 16. takım Japonya' daki Souda, Matsuyama ve Jitou gibi oyuncular...

Tabi bunun dışında yine Tatsunami' deki Souda ve Kunimi' deki Jitou' nun 0B kodları da buna benzer bir koddur. Yalnız bu kod ile 12 koduna göre oyuncu biraz daha topla ilerler ve öyle şutunu çeker.

Flamengo' daki Jetorio' nun 0D kodu da buna örnektir


07 kodu da sıklıkla çalımla ilerleme kodudur. Buna örnek Carlos ve Victorino' dur.

Yine burada da 06 kodu da bu işlemi görmektedir. Bu koda sahip oyuncu Nei' dir. Biliyorsunuz o da sıklıkla çalımla ilerler.

Bu arada şöyle bir durum var arkadaşlar; 3975A ofsetindeki 0E kodu Toho' daki Hyuga' nın kodudur ve bu kod Hyuga' nın hem tiger hemde neo tiger şutlarını farklı zamanlarda vurmasını sağlar. Biliyorsunuz oyunda sadece Hyuga' da yerden iki şut birden vardır.

İşte Hyuga' dan bu şutu kaldırıp, yerine başka bir şut girseniz bile bu şutu çeker.

Aynı şekilde Hyuga nın 0E kodunu herhangi bir oyuncuya eklerseniz, o oyuncunun şutu olsun veya olmasın Hyuga’ nın tiger ve neotiger şutlarını çeker.

Bu özelliğin bura dışında farklı bir yerde kodu var. Onları da daha sonra paylaşacağım.


Bu arada birçok arkadaşın istediği önemli bir özellikte Diaz ve Matsuyama' nın sinirlenme kodlarını başka bir oyuncuya ekleme kodlarıydı. İşte o kodlar da bu bölümde bulunuyor.

Hani bu kodlar topu alan oyuncunun davranış kodları ya; işte Diaz' ın 39952 ofsetindeki 18 kodu birkaç adım attıktan sonra sinirlenmesini sağlıyor. Bilirsiniz yakın görünümü çıkar ve hızlanmaya ve herkesi çalıma dizmeye başlar.

Aynı şekilde Matsuyama' nın 3974E ofsetindeki 0C kodu da hadi koşun kazanacağız diye takımını ateşlediği özelliğinin kodu oluyor.

İşte; Diaz ve Matsuyama nın bu kodlarını hangi oyuncuya eklerseniz, o oyuncu bu özelliklere sahip olur. Yalnız o oyuncu da yine bunların yakın görünümü çıkar.

Bunu çözmek için mesela bunu Fransa' daki Pierre' ye ekledik diyelim; bu durumda Matsuyama' nın yakın görünüm kod alanına gidip oraya Pierre' nin yakın görünüm kodunu girmemiz gerekiyor.

Tüm Özel Hareketler Sırasındaki Yakın Görünümler diye bir konu paylaşmıştım ya işte orada tüm yakın görünüm ofsetleri mevcut.  

Orada Matsuyama' nın bu özelliği sırasında çıkan yakın görünüm kodunun ofseti 2381A dır. Tam kodun bulunduğu ofsette 23822' dir.

Oradaki kodlar şunlardır; 01 71 00 00 F7 1F 80 30 AF 76 F2 C7 BB

Koyu gösterdiğim AF kodu Matsuyama' nın yakın görünüm kodudur ve onun yerine şimdi biz Pierre' nin yakın görünüm kodu olan B5 kodunu ekleyeceğiz. Şimdi artık bu özellik Pierre' ye ait oldu.

Oyuncu Yakın Görünüm Kodları Şunlardır:

91 = Tsubasa – (Sao Paolo ve Japonya)
96 = Misaki -  Nankatsu
97 = Misaki – Japonya
98 = İshizaki - Nankatsu
99 = İshizaki – Japonya
9A = Nitta - Nankatsu
9B = Nitta - Japonya
9C = Tachibana - Japonya
9E = Hyuga - Japonya
9F = Souda -Japonya
A0 = Jitou - Japonya
A1 = Matsuyama - Japonya
A2 = Sawada - Japonya
A3 = Misugi - Japonya
A9 = Carlos - Flamengo
AA = Jitou - Kunimi
AB = Tachibana - Akita
AD = Souda - Tatsunami
AE = Misugi – Musashi
AF = Matsuyama - Furano
B0 = Hyuga - Toho
B1 = Sawada - Toho
B2 = R.Victorino - Uruguay
B3 = Kaltz - Hamburg
B4 = Napoleon - Fransa
B5 = Pierre - Fransa
B6 = Pascal - Arjantin
B7 = Diaz - Arjantin
B8 = Schneider - Almanya
B9 = Kaltz - Almanya
BA = Schester - Almanya
BB = Carlos - Brezilya
BC = Coimbra - Brezilya

Hyuga’nın yakın görünüm kodunun önünde 31 kodu var. Diğer tüm oyuncuların önünde 30 kodu var.


İşte Matsuyama-Pierre örneğinde olduğu gibi Diaz' ın bu özelliğini istediğiniz oyuncuya ekleyebilirsiniz.

Bahsettiğim ''Tüm Özel Hareketler Sırasındaki Yakın Görünümler'' adlı başlıkta bu ofsetler mevcut ama yinede bu iki oyuncun yakın görünüm ofsetlerini burada tekrar vereyim

23822 = Matsuyama – Furano maçı sinirlenme (Hadi koşun kazanacağız)  

2382D = Diaz – Sinirlenme (Hızlanma)


LINKLER :

Dikkat ! Linkleri Gormek Icin Yorum Yazmaniz Gerekmektedir. Gereksiz Spam Mesaj Atanlar Yasaklanacaktir. Emege Saygi Gosterdiginiz Ve Anlayisiniz Icin Tesekkurler

Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#2
Eline emeğine sağlık abi, işte günlerdir beklediğim konu. En sevdiğim özellikte Schneider'deki. Gülümseme Harika bir paylaşım bu.. Abi bu Diaz'ın özelliğini bizim Tsubasa'ya ekleyemiyor muyuz bu arada? Offsetini göremedim de dökümanda.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#3
beklenen bi paylaşımdı saol.ustad merak edilen çoğu şeyi çözdün
benim aklımda olan çözülmeyen bi şey daha var belki onuda bulmuşsundur sorim dedim
hyuga ve jitou bize rakipken sert özellikleri varken (ceza saahsında bizi uçurmaları)
bize gelince light kesiliyolar ya.arabistan gibi komple takımı böle sert yapması okeyde
kişiye özel sertlik istiyoruz biz ustaGülümseme)
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#4
(11-01-2014, Saat: 02:37)S.Carlos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline emeğine sağlık abi, işte günlerdir beklediğim konu. En sevdiğim özellikte Schneider'deki. Gülümseme Harika bir paylaşım bu.. Abi bu Diaz'ın özelliğini bizim Tsubasa'ya ekleyemiyor muyuz bu arada? Offsetini göremedim de dökümanda.

Hayır, bunlar sadece rakip oyuncular için geçerli. İlk paylaştığım skill ve enerji kodları, hızlı koşma kodları, ani atak ve top takibi hem bizim takım oyuncuları hemde rakip takım oyuncuları içindi; bu özellik ve bundan sonra paylaşacağım diğer özellikler ise sadece rakip oyuncular için geçerli.

Tsubasa' ya böyle bir özellik eklemek için gereken kodlar eski sitede paylaşılmıştı. Bende de vardı diye biliyordum ama şimdi bulamadım bir türlü.

Bulabilirsem, paylaşmaya çalışırım.



(11-01-2014, Saat: 12:18)digimax Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beklenen bi paylaşımdı saol.ustad merak edilen çoğu şeyi çözdün
benim aklımda olan çözülmeyen bi şey daha var belki onuda bulmuşsundur sorim dedim
hyuga ve jitou bize rakipken sert özellikleri varken (ceza saahsında bizi uçurmaları)
bize gelince light kesiliyolar ya.arabistan gibi komple takımı böle sert yapması okeyde
kişiye özel sertlik istiyoruz biz ustaGülümseme)

Bizim takım oyuncuları için soruyorsan; maalesef tek bir oyuncuya ekleme kodunu bilmiyorum.

Yalnız bu özelliği tüm rakip takım oyuncularına ekleme kodlarını biliyorum. Onları da bugün-yarın paylaşırım
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#5
(12-01-2014, Saat: 01:01)Hiena Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(11-01-2014, Saat: 02:37)S.Carlos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline emeğine sağlık abi, işte günlerdir beklediğim konu. En sevdiğim özellikte Schneider'deki. Gülümseme Harika bir paylaşım bu.. Abi bu Diaz'ın özelliğini bizim Tsubasa'ya ekleyemiyor muyuz bu arada? Offsetini göremedim de dökümanda.

Hayır, bunlar sadece rakip oyuncular için geçerli. İlk paylaştığım skill ve enerji kodları, hızlı koşma kodları, ani atak ve top takibi hem bizim takım oyuncuları hemde rakip takım oyuncuları içindi; bu özellik ve bundan sonra paylaşacağım diğer özellikler ise sadece rakip oyuncular için geçerli.

Tsubasa' ya böyle bir özellik eklemek için gereken kodlar eski sitede paylaşılmıştı. Bende de vardı diye biliyordum ama şimdi bulamadım bir türlü.

Bulabilirsem, paylaşmaya çalışırım.



(11-01-2014, Saat: 12:18)digimax Adlı Kullanıcıdan Alıntı: beklenen bi paylaşımdı saol.ustad merak edilen çoğu şeyi çözdün
benim aklımda olan çözülmeyen bi şey daha var belki onuda bulmuşsundur sorim dedim
hyuga ve jitou bize rakipken sert özellikleri varken (ceza saahsında bizi uçurmaları)
bize gelince light kesiliyolar ya.arabistan gibi komple takımı böle sert yapması okeyde
kişiye özel sertlik istiyoruz biz ustaGülümseme)

Bizim takım oyuncuları için soruyorsan; maalesef tek bir oyuncuya ekleme kodunu bilmiyorum.

Yalnız bu özelliği tüm rakip takım oyuncularına ekleme kodlarını biliyorum. Onları da bugün-yarın paylaşırım


anladım teşekkürler..
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla
#6
Bu konunun sitede olması lazım lazım değil var eminim konuyu açarken araştırmışsındır yinede ben yanılıyor olabilirim

eline sağlık Güzel
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Mağlup Duruma Düştüğümüzde İstediğimiz maçta İstediğimiz Oyuncunun Levelini Artırma bakgal 34 3,060 15-04-2024, Saat: 18:16
Son Yorum: nerbilmer99
CT2 - Kalecilerimiz ile Topu Yakaladıktan Sonra İstediğimiz Oyuncuyu Seçip Pas Verme Hiena 2 24 350 20-03-2024, Saat: 13:49
Son Yorum: Hiena 2
Golü Atan Her Oyuncunun Kendi Yakın Görünümünün Çıkmasını Sağlama Hiena 35 3,016 28-02-2024, Saat: 21:02
Son Yorum: hb1998q
Serbest Vuruşlarda Rakip Takım İstediğimiz Oyuncunun Vuruşu Kullanması bakgal 9 1,031 27-02-2024, Saat: 18:56
Son Yorum: hb1998q
İstediğimiz Maçta İstediğimiz Oyuncunun Davranış Kodlarını Klonlama Hiena 2 6 133 24-02-2024, Saat: 15:51
Son Yorum: Hiena 2

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:


 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi