Tsubasa Türkiye | Giriş yapmadınız veya üye değilsiniz. Sitemize tam erişim için Giriş Yapın veya Kayıt Olun

*

Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama

Bu konu; 15 defa yorumlanmıştır.
Konu Sahibi : bakgal
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#5
Burada şunu farkettim, en baştaki 3FD51 ofsetindeki o 0C kodu rakip takımdaki kaç oyuncuda bu özelliğin etkin olacağını belirliyor. Aşağıdaki tabloya göre 0C kodu ile 2 numara ve 11 numara arasındaki tüm oyuncular, o skill değerlerini ve davranış kodlarını almasını istediğimiz oyuncunun girdiğimiz o özelliklerini alır.

Mesela o 0C kodu yerine 13 yazarsanız sadece 9, 10 ve 11 numara o değerleri ve özellikleri alır. 14 yazarsak sadece 10 ve 11 numara bu özelliği alır. Sadece 11 numara içinde 15 kodunu giriyoruz. Diğer oyuncular normal orjinaldeki gibi oynarlar.

Mesela sadece 4 numaralı oyuncunun 2. yarıda daha yüksek değerlerle hızlı ve etkili oynaması için 3FD51 ofsetindeki 0C kodu yerine 0E yazıyoruz ve birde 3FD6A ofsetindeki 16 kodu yerine de 0F yazıyoruz. Bu kodları girdikten sonra sadece 4 numara 2. yarıda Diaz' ın özelliklerini alıp hızlı koşar.
Yani bu 2 ofsetteki 0C ve 16 kodları rakip oyuncuların açma kapama kodu gibidir. 4 numara için 0E koduyla bunu başlattık ve 0F koduyla da bunu kapatarak ondan sonraki oyuncuların bu özelliği almasını engelledik.

2.bir örnek daha vereyim; 9 numara içinde yapmanız gereken 3FD51 ofsetine 13 kodunu girin ve sonra 3FD6A ofsetineki 16 kodu yerine de 14 kodunu girin. Bununla beraber sadece 9 numara bu özellikleri alır. Diğerleri normal bir şekilde oynarlar.

Bu arada 3FD51 ve 3FD6A sadece Fluminense takımı içindi. Diğer bir takımda artık o A9 dan sonraki 0C ve C9 dan sonraki 16 kodu neredeyse o kişisel bir oyuncuya gireceğiniz kodları oraya girmeniz gerekiyor

Tüm takım yerine buda alternatif etkili bir yöntem. Mesela bu sayede yaptığınız bir oyunda şöyle bir şey yapabilirsiniz; o numaradaki oyuncu ilk yarıda sönükken, takım arkadaşı 2. yarıda oyuna girdiği zaman oda ondan aldığı enerji ile daha etkili bir oyuncu haline gelir. İkisi birden yıldızlaşır ve takımları için etkili bir oyun tarzı ortaya koymuş olurlar. Gülümseme
Bu 0C kodunu görünce hemen anladım. Normalde 2.yarı oyuna giren oyuncular ve birçok özellikte 00 ile 0A arası bizim 11 oyuncuya ait kodlar olurken, 0B ve 15 arası kodlarda rakip oyunculara ait olur.

GK.1 = 0B
No 2 = 0C
No 3 = 0D
No 4 = 0E
No 5 = 0F
No 6 = 10
No 7 = 11
No 8 = 12
No 9 = 13
No 10 = 14
No 11 = 15
Bunu ilk beğenen sen ol.
Yukarı Çık Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
RE: Misugi Girince Diğer Oyuncuların Sinirlenmesini Birden Fazla Oyuncuya Uygulama - Yazar: Hiena - 02-04-2017, Saat: 20:59

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
CT 2 Oyuncuların İsimlerini Değiştirme TheGriffin972 56 5,688 21-04-2024, Saat: 19:20
Son Yorum: gktkznc
Şutların ve Diğer Tüm Tekniklerin Güç Değeri Hiena 57 2,571 28-03-2024, Saat: 16:06
Son Yorum: Cnyt76
Maç İçinde Rakip Oyuncuların Tekniklerini Bizdeki Gibi Çerçeve Ekranında Gösterme Hiena 2 28 431 28-03-2024, Saat: 01:08
Son Yorum: Hiena 2
CT 2 - Tüm Şutların ve Diğer Özel Hareketlerin Kodları (Asıl İçerik) Hiena 63 4,017 18-03-2024, Saat: 13:21
Son Yorum: Erdem75
İstediğmiz Sayıda Oyuncuya Özel Pas Kesme Ekleme Crazy Striker 17 1,508 17-03-2024, Saat: 16:36
Son Yorum: Erdem75

Yönetim Ayarları
Hızlı Menü:



Konuyu Okuyanlar
1 Kullanıcı Bu Konuyu Okudu:
nerbilmer99 (23-04-2024, 14:09)
 
Görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi